>
>
פרסום למגזר הדתי והחרדי

פרסום למגזר הדתי והחרדי

נושא פרסום תפס תאוצה מהותית בשנים האחרונות. אחת הסיבות לכך היא ההבנה שיש לפעול בשיטות שונות של פרסום לכל מגזר בישראל. בדרך זו נבחרו הנישות שהן הנכונות והמתאימות ביותר למגזר החילוני, למגזר הדתי והחרדי, למגזר הערבי ועוד. ההתייחסות הזהה לכל אחד מהמגזרים הללו יוצרת בעייתיות וחוסר הצלחה של הקמפיינים של הפרסומים השונים. רק כאשר מנתחים בדיעבד את כל מסעי הפרסום מבינים את הטעות המשמעותית שבוצעה וגרמה לכך שחלק גדול מהציבור הרלוונטי כמו לדוגמה הציבור הדתי והחרדי, לא נחשף כלל למודעות הפרסומיות ולכן גם לא הגיב.

כדי להשיג תוצאות טובות לקמפיינים בנושא גיוס הון לעמותות של בתי הכנסת בעיר, יש לפנות באופן ממוקד לפלח השוק הדתי בלבד. אין כל טעם להפיץ את המודעות הללו גם בקרב האוכלוסייה הערבית או החילונית כיוון שסביר להניח שהאפקטיביות תהיה זניחה, או לא קיימת כלל. במקרים הללו מבצעים קידום ממומן או מודעות מודפסות לפלח השוק החרדי והדתי בלבד. בדרך זו מי שמעוניין לתרום מכיסו למען מטרה חשובה זו, יבצע את התרומה ויקבל על כך קבלה על פי סעיף 46 לחוק.

פרסום לקהל הדתי

כאשר מעוניינים לבצע פרסום מסוג זה קובעים מראש מהן המטרות, האפיונים של מסע הפרסום והפרמטרים להצלחה. בהתאם לכך מכינים מודעות בצבעים בולטים כך שכל אחד יראה את המודעות הצבעוניות ויתעכב לקרוא זאת, הן אם הוא רואה זאת באינטרנט והן אם הוא רואה זאת בשלטים מודפסים על לוח המודעות. הרצון של הגופים המפרסמים הוא לגעת בנקודות החשובות ביותר ובדרך זו להניע את האנשים הנכונים לפעולה.

אופייה של מודעת הפרסום

כל מודעה עבור הקהל הדתי והחרדי היא מכובדת, הקופירייטר בורר בקפידה את המילים כדי לכתוב את המילים המתאימות ביותר אשר קולעות למטרה וכך הקורא יבין באופן חד משמעי מהי כוונתו של המפרסם. דרושה בחשיבה זו הרבה מאד יצירתיות ומיקוד במטרה. בסופו של התהליך משתמשים גם בצבעי המותג ובדרך זו מגיעים לקהל הנכון והעיניים הקוראות את המלל מבינות את המלל באופן מדויק.

שילוט חוצות למגזר הדתי

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר במסע פרסום שמיועד לקהל הדתי והחרדי היא באמצעות שלטי חוצות. יש לשיטה זו כמה וכמה יתרונות. הכיתוב הוא בגדול, נראה מכל מקום ואי אפשר להתעלם ממנו. שילוט חוצות ממוקם תמיד במקומות מרכזיים בעיר ומחוצה לה ולכן כל מי שנוסע בדרכים, במכונית הפרטית שלו, באוטובוס, או ברכבת נתקל בכל יום בשלטים הללו.

אי אפשר להתעלם מהם, כל אחד קורא מה שכתוב בהם והדבר מניע לפעולה ללא ספק. אפשר לראות באופן ברור כי יש לכך אפקטיביות רבה וכאשר רשום לציבור להתקשר למספר טלפון מסוים, או להיכנס לאתר אינטרנט ספציפי, הדוחות מלמדים שהעלייה בשיחות הטלפון או בכניסה לאתרים נובעת משילוט זה.

לקריאה נוספת

07.01.2024

ככה מחממים את החורף!

17.12.2023

"תורה מגנא ומצלא"

21.11.2023

בזמן הזה!

09.11.2023

ככה ננצח עם ישראל חי!

18.09.2023

לוח שטיבל באומן תשפ"ד.

14.09.2023

הפקת אלפי ספרי סליחות!

07.01.2024

ככה מחממים את החורף!

17.12.2023

"תורה מגנא ומצלא"

רוצים
להיות פרו?

השאירו פרטים,
ונצא לדרך מרתקת שתביא
הישגים ויעדים חדשים